top of page

Bisou Awards uitgereikt in Knokke-Heist

  • Foto van schrijver: Spotlight News
    Spotlight News
  • 11 minuten geleden
  • 3 minuten om te lezen

Op 6 november 2025 vulde het Grand Casino in Knokke-Heist zich met de nodige grandeur, glamour en vooral veel bruisend talent tijdens de tweede editie van de Bisou Awards, de Belgische awardshow voor influencers. Zo vallen Ā Steffi Mercie en Elias Verwilt in de prijzen. Influencers zijn hot en nemen een steeds grotere plaats in, zowel in onze levens als in de maatschappij als geheel.


Bisou Awards uitgereikt in Knokke-Heist

De Bisou Awards weerspiegelen een duidelijke trend: Belgische influencers zijn talrijker en invloedrijker dan ooit, en hun faam gaat hand in hand met hun maatschappelijke impact. In totaal werden tijdens de uitreiking 15 winnaars bekroond in 14 uiteenlopende categorieĆ«n. Bekende namen zoals Stien Edlund en Jordy Arthur, schitterden naast nieuwe sterren als Alottelove enĀ howtobesinglemetcharlotte. Sommigen raakten harten met hun authenticiteit, anderen inspireerden met hun creativiteit of zetten maatschappelijke thema’s krachtig op de kaart.

ree


De felbegeerde titel ā€˜Influencer van het Jaar’ ging naar Steffi Mercie , een categorie waarbij de peers (de genomineerde influencers) de uiteindelijke winnaar kozen.






Dit jaar werden ook twee nieuwe categorieën geïntroduceerd: in Nature & Sustainability ging Juliet Bonhomme  met een Bisou aan de haal, terwijl in Industry Achievement Average Rob en Gaelle Garcia Diaz werden bekroond. Zij hebben hun stempel op de sector gedrukt en mogen gerust als hoekstenen van de Belgische influencerwereld worden beschouwd.


Bisou For Brands

Ook merken die samen met influencers creatieve en relevante campagnes neerzetten, werden in de spotlight gezet.Ā 


De show, gepresenteerd door Sverre Denis en Shauna Dewit, Ā werd live uitgezonden via Proximus Showcase. Ā Zo bereikte de show een breed publiek dat ook thuis kon meegenieten van de magie van de avond. Je kan de show herbekijken op www.pickx.be.Ā 


Een avond vol stijl en flair

Het thema van dit jaar, A Royal Reawakening, bracht gedurfde silhouetten, elegantie en flamboyante creativiteit samen. Influencers schitterden in whimsical outfits, waardoor de avond een perfecte mix bood van royale glamour en moderne flair. Bekijk alle winnaars en foto’s op www.bisouawards.be.


ā€œOngelofelijk dat een event dat pas twee jaar bestaat nu al zo’n weerklank heeft in het hele land,ā€ zegt Hannes Coudenys van het creatief bureau Hurae. ā€œMensen willen erbij zijn, we hebben zelfs plaats tekort. Influencers zijn vandaag meer dan ooit een van de krachtigste manieren om in tijden van fake news en volatiliteit een authentieke boodschap te brengen.ā€


Ook Dieter Veulemans, creatief directeur bij CityCubes, benadrukt de groeiende rol van creators: ā€œInfluencers zijn vandaag de creatieve motor achter merkbeleving. Met de Bisous Awards willen we hen, samen met onze partner Hurae, de spotlight geven die ze verdienen. Dit is een eigen initiatief waarin we enorm geloven en waarin we samen met onze partners in investeren zodat we de wereld kunnen tonen dat BelgiĆ« helemaal mee is op de nieuwe manier van brand-experiences.ā€


Alle winnaars van de Bisou Awards 2025:


Bisous voor influencers


Bisous voor brands

Over de Bisou Awards

De Bisou Awards is een initiatief van CityCubes & Hurae. We wilden iets creĆ«ren om de meest invloedrijke Belgen in de spotlight te zetten. Wat is een betere manier om je waardering voor influencers te tonen dan met een ā€˜bisou’ – een ondeugende, bemoedigende kus voor een vriend, een geliefde of iedereen die een positieve impact heeft op jouw leven.

Opmerkingen


bottom of page